Followers

...::mak, ayah...doakan ila::...

mak,ayah......
ila rindu sangat ni....
doakan ila yer....
esok ila nak exam ni...
sorry ila x col mak ngan ayah,...
nanti ila nangis...
mak pon mesti nangis, n ayah pon mesti nangis even ila x nampak...
ila xnak mak ngan ayah sedih...
sorry sebab selama ni ila dah banyak kecewakan mak ayah...

tapi sumpah,ila xde niat nak kecewakan mak ayah...
ila sayang sgt2 mak ayah...
lau boleh ila xnak belajar jauh2...
lau boleh ila nak buat kolej kat tepi rumah...
lau boleh ila nak dok umah jaga mak ayah bila ila kawen...

ila da nangis ni...
Ya ALLAH, rindu nya ila kat mak ngan ayah...
ila nak peluk mak ngan ayah b4 exam...

ila taw mesti mak ngan ayah doakan ila kan...
mak,ayah NSYAALLAH ila akan buat mak ayah bangga...

kadang2 ila jeles tgk mak ayah kawan dtg sini b4 exam lawat dorang
tp ila taw,mak ayah nak dtg tp xde transport...
mak ayah,ila rindu sgt2 ni...



selanat malam mak ayah...
I LOVE YOU SO MUCHHHHH
no one can replace both of u...
ASSALAMUALAIKUM...




p/s::berhenti lah mengalir wahai air mata...   


6 comments:

Miss Dill said...

doa mak ayah mmg mustajab.

semoga berjaya. insyaallah

Miss Dill^^

ieyla said...

thanx miss dill :))

Mohamadazhan hjDesa said...

salam tuan rumah =)

redha Allah bergantung kepada redha ibu ayahmu =)

ieyla said...

mohamadazhan: assalam...ye,betul tu...

Shairazi Saidin said...

Jgn sedih2 ila... :) kuatkan semangat. Jadikan parets sebagaipembakar semngt!


Nasib Lelaki | Wanita yang tidak layak dijadikan isteri.

Bosan dengan Nuffnang??? | iPanelOnline cara terbaru jana duit

mykhalis said...

sabar la ek?bukan senang bila berjauhab,,tapi ianya mengajar kita ketabahan dan bertanggungjawab