Followers

x tahu betul tak apa yg aku paham!!!

betul ke apa yang aku paham??/
apa yang aku paham sebenarnya???

kenapa dia camtu?
memg aku x paham...
terus terang boleh x??????
jgn main perasaan org camni la...
sgt x suka dan sgt membenci....
tgk,aku da kuar ayat BM aku yg power tuh,menda tah...

aku kompiusing yg melampau sebenarnya sekarang ni



wei, tegur je la aku... xyah la ko tercegat macam patung jaga tangga kat situ...
kau buat aku pening...
aku memg x la nak tegur kau....
kang cakap aku ni x taw malu....
nape la ngan kau ni hah? 

pastu aku ada dengar cite len plak sal kau...
kau ni dah kenapa sebenarnya...
haishhhh, pening pusing penat lah ngan kau ni...

nanti kau dah nak tinggal aku dah...
ssedih la weh....



4 comments:

hyz said...

errrr x paham... huhuhu

aiman fanboy k-pop said...

sapa "kau" tuh?huuhuu.....


misteri bebenow entry nih..
eyhh!minat kpop jugak ke?lol...!!!terkejut sakan nih..kita pon minat kpop jugak..heehee...fanboy kpop....

LaLa said...

Hyz :- x paham xpe...

LaLa said...

aiman :- misteri pon boleh...
jrg jumpe laki minat kpop,hehehe