Followers

...::sekadar luahan hati::..



i dont know what will be happen after this...
is it will getting worse...
ila sgt stress memikirkan hal ini...
ila banyak main2.x pernah serius...
am i not matured yet?

tp ila da 20 tahun,tp sesetengah org cakap umo bukan melambangkan kematangan seseorang...
yeke? hurmmmm,entah la...

 rindu nya kat family...
qina ngan nisa, pengubat di kala ila sedih...
dorang sgt happy go lucky...
im the lucky one bcoz  they be my niece...
 even sometime dorang sgt nakal macam nak pulas tlinga jer...
budak2 kan,lau x nakal x nama budak...

dulu ila penah satu kesilapan...
a big mistake that  i ever done...
really regret it but i know....
 xde guna menyesal kan, nasi da jadi bubur...

semua org tengok ila cam xde masalah,dalam klas pun suka wat bising...
but deep inside my heart, im the one who have a lot of problem...

kadang2 ila x ingat pon ila ad poblem...
hurmmm,ap nak jadi...
ila da banyak buang masa...

i hope i will be better from now...
hahahaha
angan je la kan...
lau xde usaha,macam mane nak jadi... 



 

4 comments:

Dayana AZ said...

ayat dayana mse interview haritu :)
:

as human beings, we have to make improvements day by day :D!

haha. kak ila, kte pun tak matang jugak :), da 18, tp sng je nk nges, tp takpe, kte belajar hari demi hari utk buat perubahan sikit2 dan jadikan diri kte lebih baik :D!

ieyla said...

hurmmm....
myabe dayana lebih matang dari k.ila...
hahahaha
but thanx for ur advice :)

mykhalis said...

setiap yg berlaku ada pengajarannya.. tak salah untuk buat salah,,tapi bila mengulanginya adalah kesilapan.. semoga hari ini lebih baik dari semalam

ieyla said...

insyaallah :))