Followers

cikgu-cikgu sekolah rendah

Assalamualaikum ^_^
selamat petang, eh dah petang...

ni crita pagi tadi...
ada satu sekolah rendah kat kg aku buat satu larian 1 Malaysia la kot...
aku pon xtaw sgt, tp dorang lari2 la...
dorang semua lalu depan rumah aku...
x sempat nak snap gambar sebab asyik tgk budak2 ni lari...
macam2 ragam... 

sekolah ni jugak la aku sekolah dari darjah 1 sampai darjah 6...
aku masih ingat lagi semua cikgu yg ngajar aku...

tadi ad dua org cikgu yg ngajar aku dulu lalu depan rumah...
first tu cikgu zulkifli, dia ngajar BM dulu...
time tu aku dok depan umah, dia pandang aku...
aku senyum lah, dia tengok jer...
agak nyer dia ingat2 lupa kot...
hahahaha

pastu cikgu aziz, dia ngajar aku Math...
dia pon same...
dia benti jap depan umah, aku ingat dia nak masuk umah aku...
hehehehe
tp dia tggu budak2 yg masih kat belakang...

cikgu ingat lagi ke, da 8 lapan tahun x pegi sekolah tu...
padahal dekat jer ngan rumah aku...

ari tu jumpa sir Mazeli, dia ajar Bi...
ingat nak tegur, tapi segan, kekekeke
 tp cam nyesal lak x tegur ari tu, huhuhu

aku xkan lupa dorang sume...
thanx to u all ^_^



3 comments:

ehana said...

cikgu pon lari??wah semangat....
huntung bole tgk cikgu2 dlu ye..hee

LaLa said...

cikgu naik moto jer...
ad sorang dua jer lari...
tp aku x kenai...

Golden Rose said...

mcm2 peel budak2 ni kan tapi sronok je layan mereka