Followers

suke ati kau jer nak pukul aku!

tolong! tolong! ada orang nak pukul!
camtu lak an, hahaha
xde la, saje gurau...
xde sape nak pukul pon, dia cakap jer...

tadi kau cakap nak pukul, aku ad wat salah ker?
kau dari ari tu try nak cakap ngan aku kan...
tapi aku malas nak layan, n ko marah...
sebab tu erk ko nak pukul aku...

tadi ko malukan aku kat depan pehal?
tapi xde la memalukan pon, tp aku segan la ko cakap camtu sengal!
t org ingat aku poyo plak...

then kau cakap kau nak tarik pipi aku...
hoi, kau ingat pipi aku ni hape, huh?
siap la lau kau berani tarik pipi aku...
memg aku tendang terajang la...
dush dush!

aku bukan xnak cakap ngan kau, tapi aku xleh terima satu benda...
alah, x mati pon lau kau x cakap ngan aku...
kau kan laki, kuat la konon...
tetiba aku teringat kau plak....


2 comments:

K O R I E said...

APA NI.. BYK AYAT POYO JEA?
HAHA..
SINGGAH DAN KOMEN UR BLOG^^

LaLa said...

poyo ker? :P