Followers

Hilang~~ Mana Korang???

Jumaat, 7 Sept 2012....
kenapa hari ni aku rasa nak menangis je...
aku try call kawan2 baik aku, tapi semua x berangkat.
ada yang tutup fon.

aku call kakak aku, pon sama.
xde sape yg jawab fon.
lagi la aku rasa nak nangis T___T

selalu dgn dorang la aku share masalah aku.
aku bukan xnak share dengan budak bilik aku, tapi x tergerak hati aku nak share dengan dorang.
aku pun xtahu kenapa.

time tengah menaip ni pun aku rasa nak mennagis...
tapi aku tahan sebab xnak bagi orang nampak.
kalau perlu aku akan lari ke toilet, nangis sesorang kat sana...

aku pelik, kenapa semua x jawab bila aku call?
really need all of you, seriously :'(

dulu aku ada sorang kawan alam maya, sangat rapat even x pernah jumpa.
aku selesa sangat bila borak dengan dia.
tapi sekarang dia bz, semua laman sosial dia x aktif.
so aku susah nak contact dgn dia sekarang.
aku pernah share masalah dengan dia.

dia selalu bagi nasihat yg berguna, kan best kalau dapat call dia T__T
dia sekarang dok oversea.

really need someone who can make me feel calm...
guys, please pick up the fon, pleaseeeee T___T




9 comments:

✿INA AINAA✿ said...

ya Allah, kesiannya sis.. kenapa ni????

THE AUTHOR said...

Betul....dalam bidang psikologi kita org tu pendengsr yg cekap. Dlm life ini pasti ada seseorang.

Unknown said...

aduh...sabar lala.. sabar.. jangan ikutkan sedih tu sangat. kena kuat.. saya tau lala kuat.. jadi, lala kena kuatkan semangat utk hadapi apa juga bentuk musibah tu ye...

Shawn Razaleigh said...

sabiaq na lala. try call lg

Nor Zilla Sensei said...

xpe2.. kita kan ade ni temankan.hehe

iAmCekbolat said...

rightt ! bolat dtg brgolekkk mghpus airmta lala.. wewwitt..

kami ada,telepon sya bila2 masa,anytime.. huhu

Unknown said...

Sabar key dear..diorg busy la tu kowt..bukan diorang sengaje kan...

Unknown said...

Sabar key dear..diorg busy la tu kowt..bukan diorang sengaje kan...

MeiNa said...

don't be sad :)