Followers

Follow Blog Ena dpt Hadiah



mesti sume buka mata beso2 an tgk title tuh, hehehe

sape nak jom sume pakat follow belog adik comel ni
------->  Blog Eena Arrina


pastu kena jawab soklan2 yg diberikan pulak...

ada lima soalan ye adik2, n skrg aku nak bagi jawapn =D


 suka2 je, sebab kdg2 boring ngan fb...tp skrg macam da addict pulak ngan blog ni =D
 suka blog yg comel, lau blog tu wane pink lg suka...hahahaha... even x wane pink pon lau entry2 yg dia post best pon aku suka =D
 nasi kandar kan kan kan kan =D
 men game, blogging, baca novel
 skrg macam x teringin, tp lau satu ari tergerak ati aku nak buka bisnes on9 coklat sebab aku suka coklat, kdg2 ada gak aku tempah coklat yg comel2 tu =D


sekarang aku diberi kuasa, ceh cam kuasa Goku je...
dia suh aku kritik blog dia, nggeeeee best gak ni...
jom sume kritik blog dia, hahahaa (gelak jaat)


 Eena nampak gambar sebelah tu, yes!!! Falling in love, bukan dgn tuan belog okeh tp ngan belog dia...aku jeles tgk belog dia comel dari aku, yg paling aku jeles sidebar dia cantik... sidebar aku, korang tgk la, masyaAllah sgt la x tersusun...

da jawab sume soalan ye dik...
sape2 nak join klik je nama adik comel kat atas tu okeh =D

p/s : xleh nak letak banner, xtaw nape =D



2 comments:

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

gudluckye :)

Anonymous said...

ahaks.thanks lala sbb join.nnt 22 ni dtg amek hadiah yew.ahahks. :P