Followers

Menangis Pukul 4 Pagi

Assalamualaikum dan pagi...

time aku tengah taip entry ni, aku tengah nangis.
menangis pukul 4 pagi sebab tertengok video yang menyedihkan.

air mata aku pun laju je turun.
basah lencun bantal aku.
nasib baik kawan aku x sedar, lau x malu aku.

aku rasa kalau korang tengok video ni pun mesti korang menangis kan.
tapi kalau x nangis, aku xtaw la...


siyes sedih kot.
kesian giler kat budak2 tu.

k la, nak sambung nangis sampai mata bengkak T___T


12 comments:

piko ija said...

jgn la menanges...nah tisu..hehe

LaLa mhdnor said...

@piko ija video ni sedih sangat *sambil ambik tisu lap hingus*

PotiaCasaDelarossa said...

syukur pada yg masih ada mak

LaLa mhdnor said...

@PotiaCasaDelarossa betul tu :)

shafiqabdshukor said...

memang sedih..
tapi itulah hakikatnya..
saya pernah pergi sekolah2 cacat penglihatan.. ad yang ibu bapa tak nak terima mereka disebabkan kekurangan mereka...
beraya kat sekolah bukan sebab tak ada ibu bapa tapi tak diterima keluarga.. besar adik2 ni la

boni kacak said...

memang iklan ni antara iklan yang terbaik.. yang meninggalkan kesan yang sangat mendalam...

tirahzairi said...

alahai....tabah yer...dek yer...

syahirooAhmad said...

jgn nangis2 sgt.. nnt batal pose tu..

hafiz hafizol said...

mmg sedih.. part mintk diskaun masa naik teksi tu sgt touching..

chot ok..! said...

iklan ni sedih..syahdu..:) jgn sedih2 k..

missha said...

vid ni meng mnyentuh ..huhu

afzalsukasuki said...

err nape tak nangis kol 9 malam?nangis time imsak ke? :P