Followers

My New Boyfie ❤ Aiman Zakuan ❤

Assalamualaikum, pagi semorang =D

sedikit hepi hari ni even sakit pinggang aku ni x reti2 nak surut.
semalam pergi berbuka puasa dekat rumah lecturer aku dekat IM 8.
ada la dalam 15 orang yang join.

kebetulan, lecturer aku tu invite dia punya saudara sekali.
aku pun usha la kan kot2 ada yang hensem, hahaha

memang ada pon, sekali pandang jatuh cinta terus =D
muka dia pulak chinese look, memang hensem habis.
nama dia Aiman Zakuan.

aku pun ambil kesempatan berkenalan, pastu kitorang sempat snap gambar beberapa keping. 
mesti korang pun suka tgk dia.



ni la dia Aiman Zakuan, comel kan =D
dia marah sebab aku dok cubit pipi dia, pastu aku dok cium2 pipi dia, haha


ni si Jay penyibuk, saje nak kacau Zakuan.


dia buat muka sengal, hahaha
mulut budak kecik dah macam orang tua, bercakap memang terrer la....

15 comments:

Unknown said...

eh..ingatkan tu boni. rupanya aiman zakuan..hahahahahahahaha :P

LaLa mhdnor said...

@boni kacak haha, boni pon boleh =D

Admin said...

agak2 la boni hahaha

ascil.punye.lah said...

hensem,hensem.sayangnya,kecik lagi.

CikTeddyCorner said...

comel sih! menakutkan po hade sbb die buat muke cmtu..haha

Korn Ahmad said...

eh, ingtkan itu korn, rupanya aiman zakuan..
-tiru komen boni-

LaLa mhdnor said...

@ascil.punye.lah kan, kalau dah besar kompem ajak kawen :P

LaLa mhdnor said...

@O CIKTEDDY dia memang suka buat muka macam tu, haha. tapi tetap comel =D

LaLa mhdnor said...

@KorN dah sudah, sume nak ngaku pulak. aiman zakuan sorang je di hati lala :P

✿INA AINAA✿ said...

alahai, manjanya dia dengan sis.. sgt comey.. hehehe

LaLa mhdnor said...

@✿Lady Ainaa✿ xde nya manja, susah nak snap gambar dgn dia ni.

Diari Si Froggie said...

serius mmg nampak mcm cina.. mix nie mesti bijak esok besar. hehe.. lala aida tag lala join segmen abg phat :)

Cikgu Ma said...

pinjam zakuan buat menantu..hehe

selamat hari raya...

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

afzalsukasuki said...

comel anak lecturer tu, harus bijak! hehe

YattAkasah said...

comey