Followers

Aktiviti sepanjang cuti sem

Assalamualaikum (◕‿◕✿)

sempena nak masuk sem baru ni kan, aku nak bagi taw apa aktiviti aku time cuti sem ni :P

aktiviti aku x banyak pon time cuti sem ni, dok rumah je sebab kawan2 aku semua x cuti, adea yang busy dengan keje, sedih kan (╥_╥)

aku jadi babysitter je, jaga anak2 buah aku yang nakal tahap paling tinggi, sengsara jaga dorang, kita marah dia, dia pi marah kita balik. ni lah nasib jadi mak sedara yang ada anak2 buah macam ni  (¬_¬)

Aina Syaqina - 3 tahun

Aina Nisa - 6 tahun
yang paling bongsu, Abie Karamie umo setahun, x jumpa carik gambar hehehe.
dorang la yang aku jaga, even nakal ke hape aku sayang jugak dorang ni.
xde dorang memang sunyi la rumah.

cuti sem sebulan ni, 3 kali je aku kuar rumah hahaha
sangat baik aku kan (∩▂∩)


11 comments:

Unknown said...

biasanya yang nakal2 ni lah yang buat kita terasa bila dorang tak ada.hehehe

outbound malang said...

Nice blog :)
salam kenal sobat :)
bagi - bagi motivasi
semoga bisa jadi semangat
Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

✿INA AINAA✿ said...

budak2 biasa la nakai.. ena pun cuti ni, jaga anak2 buah ena... menyirap je bila dorang buat hal.. hahahaha..

Nisah Idham said...

Salam Ukhwah..
budak-busak walau nakal tetap mencuit hati (^_~)

>> singgah & follow sini . Take Care

Azhafizah MN said...

ok la tu jadik bby sitter at least you do something mase cuti ni kan..(:

iAmCekbolat said...

best la ade budak2 . jaga . bolatt nii jaga lappy je . haha

ehana said...

aku thu nape baik~~sebab aku tadek! an! an! haha
aku nk cti gak!sengsara dah~~

Unknown said...

LOL . sama lha ! any done follow you . follow me back .

Anonymous said...

baiknya jaga anak2 buah..hihi..

Unknown said...

cepat balik kuantan hahaha

Anonymous said...

mase cuti sem dulu sy pon jarang balik umah, selalu duk kt KL je keje..

bile difikir balik, rugi. rugi sebab dah lepaskan byak waktu dgn family sendiri.. :')