Followers

kenapa pasar malam?

Assalamulaikum :D

Lala nak tanya korang, kenapa orang panggil pasar malam eh?
padahal petang lagi time dorang buka gerai?
ada jawapan x?
kalau ada, sila lah komen ye :)

dah lama Lala x pergi pasar malam yang dekat dengan kolej Lala...
15 minit jugak dekat pun :P
Lala ajak Zafira, tapi dia xnak pergi.
lau x, dah dapat choki2 yang Lala nak bagi kat dia hari tu...

Lala habiskan RM12 kat sana, heeee
sekali sekala kan..
cucuk-cucuk
kitorang xtaw nama sebenar makanan tu, so Lala panggil cucuk2 jela...
sebab benda tu kena cucuk dengan lidi.

cucuk-cucuk
ni la dia makanan kat atas tu...
kalau x silap ikan kot, Lala pun x sure sangat, tapi sedap...

bubur nasi aka nasi air
boleh tahan rasa nasi air tu..
Lala tambah begedil sebab Lala suka sangat begedil, tapi rasa yang ni kureng sikit...
tapi Lala telan je la...

kosong
memang kenyang habiskan semangkuk nasi air..

Afzal pun cakap dia ada pergi sana...
kawan Lala cakap dia pakai baju kuning, tp Afzal cakap dia pakai baju biru.
Lala pun xtaw apa motif kenapa kawan Lala cakap macam tu.
dia x cakap pun kat Lala yang dia nampak si Afzal tu...

baru nak tengok muka tok Afzal depan2, tp x dapet...
tapi kawan Lala tu memang psycho sikit :P
 maybe dia dah berkenan kat si Afzal tu kot, hahahaha
sebab tu dia tipu Lala cakap Afzal pakai baju kuning...

p/s : Afzal, ko ada peminat la :D

7 comments:

zafira othman. said...

alah, kalau gua ingat pasal choki2, mesti gua pegi dah tadi T______T

Mohd Norafzal said...

tu la tnya balik dia kata betul la tu ada jmpa.cheh baju kuning la sgt kan??

Hanif said...

Hemm..pasar malam ada jual macam2...

Putri said...

Org buka kedai di pasar malam waktu petang sebab time tu masih terang.kalau tunggu malam nanti tak nampak nak psg khemah n lampu..

sharul izam said...

sebab dulu 6 lebih dah gelap dah..tapi sekrang 7 lebih masih trang..hehhe..wah malam ni pon nak g pasar malam....tak rase duit abis kan...ahahah

Aida Omar said...

wa bergedil sedap.. aida boleh telan 10bijik kot..haha. :P afzal memang ramai peminat :P

syahirooAhmad said...

uit.. untung la korang.. pi pasaq leh makan pe2.. aku on diet... semua benda berpantang... yang boleh ayam goreng je. tu pun kene buang tepung. wuwuw.. ape nak wat. untuk kurus kita harus berkorban....