Followers

Berubah...

Manusia berubah...
Manusia akan berubah.
Aku juga manusia, aku juga mungkin dan akan berubah.
 

Mungkin seseorang itu akan berubah ke arah kebaikan dan juga kejahatan.
Apa yang aku harapkan, semua orang akan berubah ke arah kebaikan.
Aku cuma mampu berharap.

Life doesn't change but people do, so learn to accept that not everybody is who you thought you knew.

 Kenapa perlu menghalang seseorang itu untuk berubah?
Ya, kamu perlu halang jika berubah ke arah kejahatan, tapi bukan kebaikan.


Aku perlu berubah untuk perbaiki kehidupan aku yang serba kekurangan.
Tolong jangan halang aku dengan kata-kata yang boleh buat aku hilang hormat pada kamu.
Pergi lah kamu dengan caramu, dan aku dengan cara aku.

Tolong hormati aku sebagaimana aku hormati kamu, kawan.
Aku x mahu melukai sesiapa lagi.


p/s : musim dah berubah, sekarang musim buah ! hoorayyy =D

2 comments:

StuntWomanWho :) said...

manusia akan berubah :)

Unknown said...

kalau saya nak berubah menjadi suria perkasa hitam awak marah tak?