Followers

First Time Jawab Exam masa Tengah Sakit ! ! !

YES ! aku dah habis exam, untuk sem ni je.
tadi last paper, paper subjek MUET.

tapi, aku x boleh concentrate time jawab exam tadi sebab aku diserang !
diserang oleh angsa ganas gastrik x guna tuh !
geram betol, ni first time taw jawab exam time sakit :(

dari semalam lagi sakit, aku xtaw pun aku kena gastrik, kawan aku yang cakap.
memang tak tido la aku semalam, nasib baik ari ni x berapa ting tong kepala aku.

sebelum pi dewan, aku pi makan dulu sikit.
baru lega aku punya perut, tapi still sakit la.

paper tadi 2 jam, tapi aku jawab sejam je *bajet pandai
lepas abis je, aku terus keluar, gila nak mati rasa dia punya sakit tu.
nasib x pengsan je.


aku rasa aku kena gastrik sebab makan x teratur.
yela, aku sorang je dalam bilik xde orang teman makan.
aku kan gedik suka berteman ke mana pun :P

so korang, jangan skip makan taw.
aku pon, learn from mistake, haha


6 comments:

kim heeruul said...

confirm nak jawab solan tak tenang..

THE AUTHOR said...

Kasihannya..semoga cepat sihat!!

Unknown said...

iskh..tu la kalau skip2 makan.. pasni jangan skip2 lagi k

Anonymous said...

alo2 get well soon :)

Potia Casadelarossa said...

mesti kentot x henti2 kan? mesti berbau satu dewan tu...ekekek

syafiqa said...

muet saya july ni.
jaga diri baik baik ok!


jom saya teman.kehkeh