Followers

Hello Baby MBlaq buat aku nangis

maaf, bagi yang anti KPOP sila jangan baca entry ni :)
aku memang peminat KPOP, tapi jarang update pasal KPOP sebab aku taw ramai yang anti.

tapi malam ni wa nak update jugak, sama ada lu suka ke x suka :P

Hello Baby MBlaq (HBM)
MBlaq
HBM ni bukan drama taw.
tapi adalah satu program di mana mereka berlima kena jaga 3 orang budak selama 3 bulan.
bayangkan dorang yang xde pengalaman langsung dalam penjagaan budak.


aku bukan nak cite sepenuhnya pasal program ni, tapi aku nak cite yang aku menangis teresak-esak tengok ending dia. *ayat giler skema

bayangkan, dorang jaga 3 bulan kot budak2 ni semua lepas tu kena hantar balik kat parents dorang.
memang la kena pulang balik kan tapi dorang berlima tu dah sayang sangat dengan budak2 tu, tup2 kena berpisah.

Lauren
Leo
Dayoung
korang bayangkan, korang dah jaga something and korang sayang sangat pastu korang kehilangan something tu, mesti sedihkan.

part ending tu memang aku nangis sampai basah bantal.

yang aku xleh tahan tengok si Leo.
padahal dia yang paling nakal dan x dengar cakap, tapi bila nak berpisah tu dia yang nangis.
parents Leo dah bawak Leo pergi, tetiba Leo lari2 datang balik kat dorang, dia cakap dia xnak balik.
uissh, time tu lagi laju air mata aku kuar.

kalau aku kat tempat dorang, mau meraung kat situ.
x sanggup nak berpisah kot T___T


ni Lee Joon, padahal budak2 x suka sangat dia tapi time last episode budak2 semua sayang dia.
dia yang first nangis time nak berpisah dengan budak2 tu.


9 comments:

CikTeddyCorner said...

erk,cik xleh nak hadam bab2 korea..ngee ^^

Unknown said...

nasib baik abg remy tak giler korea.....
kalau tak tahu ler.....he3

ascil.punye.lah said...

tak pernah tengok pun.dengar lala citer cam best je.tp kita jarang tgk korea punn.

Chuu Muqhlis said...

aiyoo gmba comel2..

Unknown said...

lee joon tu memiliki karakter sama macam saya.. kekacakan pun lebih kurang sebenarnya..muahahahahah :P :P

Sarah Mnasir said...

ara xde la anti , tpi xminat sgt kpop :D

Admin said...

x tgk cite korea TV xde huk huk

Ija said...

salam..tgk kat youtube prgm ni..mcm2 ada...

Mark_Gyver90 said...
This comment has been removed by the author.