Followers

Cuba Jatuh Cinta Dengan Air Mineral

Assalamualaikum =D
Hari ni kelas pukul 9, yeah !

 Lala nak bercinta dengan air mineral, boleh?
ada pulak kan manusia bercinta dengan air, haishh
boleh nak bercinta, tapi x boleh kawen, sedih betul :P


Lala sekarang cuba banyak kan minum air mineral or air masak
Lala dulu memang jarang sangat minum air
sehari tu dalam 2 gelas je, sangat bahaya.

kan kita digalakkan minum 8 gelas sehari air kan...
sebab tu la Lala selalu bawak air mineral ke kelas sekarang
bagus x Lala? hehehe


semalam pulak terbaca entry kak Fatin Liyana tentang air mineral
lagi la semangat Lala nak minum air mineral
kalau korang baca tekan link kat bawah ni ok

ayuh menjadi sihat kawan kawan yang tersayam =D
rajin rajinkanlah diri bawak air mineral ke mana pun anda pergi, cheewwaaahhhh :P


ketemu kita pada entry lain ok =D
Assalamualaikum

p/s : jeles tgk Fatin Liyana pi Korea :(

8 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

susah nak jatuh cinta dengan air mineral ni..asyik dok jatuh cinta dengan air sweet sweet je..

O CIKTEDDY said...

cik suke minum air yg cik msak kat umah..ehehe

Miss Purple Ungu said...

sdg cuba jatuh cinta pd air mineral hehe :)

sabry oppa said...

sabry oppa pun sekarang try memperbanyakkan minum air mineral ...

nak kurus sikit...
sekarang time diet...

heheheehhe...

nak jadi ensem sikit...

heheheehhe....

jgn minum ir mineral waktu malam terlalu banyak nanti boleh menyebab kan kite gemuk air....

heheheheehehehe

ps: jangan jeles2... fatin liyana banyak duit... tgk family dier cmane? hehehehe... banyak doa... keje kuat2... blaja rajin2... okey? hehehehe

Cik Puan Muda Umi said...

alaa,,susah oo nk jatuh cinta ngn air takda rasa ni..tak sedap..hehehe..:)

syahirooAhmad said...

yup! saya pun amalkan minum air kosong/jarang/suam/mineral.. hehe. kandungan nya 0% .. sesuai sgt diamalankan ketika berdiet..

lani boleh kira, salam seminggu , tak lebih 2 gelas minum air bergula. (milo/teh)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

alamakk..sket nyer minum... kalo akak xcukup dik... satu hari.. bergelen2 air akak minum.. hehe

CekbOlat-bOlat said...

bolat peminat setia air ni, 2jam sekali kekasih bolat adlah Tandas XD