Followers

Gushcloud tu apa?

Assalamualaikum :)

sebelum Lala masuk tidur, Lala nak kongsikan sesuatu dengan korang :)
pernah dengar Gushclouds x?
Gushclouds ni lebih kurang macam Churp2 la.

tapi Gushclouds ni guna USD taw.
Gushclouds akan bayar
- USD$0.80 per Facebook Wall Post
- USD$0.10 per Facebook like
- USD$0.80 per Twitter update
- USD$0.10 per Follow twitter

lebih lumayan kan.
aku pun dah join tadi, sekarang dah dapat banyak ni
GS dollar = US dollar
sehari je dah dapat banyak tu.
lau korang rajin lagi banyk la dapat :)

jom la join, klik SINI
selamat menjoinkan diri ye :)
free je taw.


5 comments:

kura said...

tak tahu pun pasal benda ni -..-

Azee Hana said...

ye ke...x pernah tau benda ni....boleh jadi kaya la lepas ni eh..haha

Hanif said...

Nak jenguk gak..
Aku idup tang duit2 ni..hehehehe

AdilaAzmir™ said...

utk blog takde? hahaha

Boni JLL3 said...

wah..macam2 sekarang ni kan??tak tau nak pilih yang mana satu..hehehe