Followers

Penceramah bagi aku tengok gambar 18sx !

mesti korang terus buka blog aku kan nak tengok gambar mende kan kan kan
xnak aku post gambar cenggitu
buto mato den ni ha :P

sebenarnya cenggini critenya ...
aku kena dengar ceramah pasal aids, hiv dan penyakit kelamin
so, mai le kita nengok gambar yang sempat aku snap dengan fon camera KAWAN aku yang 8MP tu *aku pakai fon cikai je
Adda, Mira, Yana
kami adalah yang terawal, budak baik katakan
dorang kat atas tu panatang nampak camera, mesti ada muka dorang

tempat budak lelaki yg banyak kosong
budak laki, orang kata pukul 2, pukul 2.30 le datangnya
sebab dorang taw xkan start sharpnye lah, kitorang je yg rajin datang awei

geng perebut kipas
mamat baju kotak2 tu nama Fariz, memang x hensem pon tapi kawan baik aku :)
tapi dia panaskan ati aku sebab dia rampas kipas yang menghala kat kitorang
dah la datang lambat, buat kecoh lak
maklumlah, dewan besar xde aircond :P
sume nak kipas kan

pengerusi majlis
yang lawak pasal dia kan, dia suruh kitorang jawab soalan yang dah ada jawapan
patut la dia pelik kitorang bukan main laju jawab
terus x jadi bagi hadiah, haha

dapat beg PINK =D
sebenarnya aku dapat beg wane biru kuning, wane yang aku x suka langsung
terus mintak ngan kakak comel yang jaga kaunter nak beg wane pink
terus dapat, hoyeahh :)

kipas comel, PINK jugak :))
dalam beg pink tu ada kipas, tp aku dapat wane biru kawan aku wane pink
terus mintak tukar dan terus dapat
lagi pon kawan aku x suka pink, hehe

nampak x kat screen tu
nampak tak? nampak tak?
PENYAKIT KELAMIN
nampak tak penceramah yang hensem tu, haha
penceramah tu tunjuk kat kitorang alat kelamin laki pompuan yang dijangkiti penyakit mende ntah, aku pon xtaw la

siyes aku nak muntah tgk, satu gambar dah buat aku pening, loya semua bagai ada
memang itu untuk pengetahuan kitorang, tapi aku x sanggup tengok

kalau korang tengok pun mesti korang nak muntah
sangat menggelikan

people next to me
aku pon buat2 x dengar apa yang diceramahkan pleh orang hensem tu
then, aku ambik gambar budak yang dok sebelah aku tu sebab dorang pon x tengok

p/s : ada lucky draw, tapi aku xde luck ari tu :P

6 comments:

fizafantagiro said...

Mesti ngerikn , sis pun xblh tgk gmbr2 cmtu..

SyuraLatif said...

penceramah baju puteh tu macam comey je. haha

CD said...

lumrah bila cakap event tue kol berapa, confirm setengah jam kemudian baru nak jalan acara.. haha...

AmySyahiera Malik said...

janji melayu . haha
beg pink tu comel la !
nak kipas tu bolehh ? haha :D

Cik Puan Muda Umi said...

penceramah baju putih tu mcm hensem je..kehkeh..

tirahzairi said...

msti semua xnantok dgr ceramah cenggini...hahahahaa