Followers

Haruslah Coklat =D

coklat sodap
 nampak tak? nampak tak? nampak tak?
esaited dapat coklat besor weh =D
thanx to my classmate, Zaharudin for the chocolate :)

tadi sebenarnya kuar nak pi buat keje, pastu singgah Carefour *betul ke eja tu
pastu dia suh pegang satu plastik yang ada nescafe & coklat.

pastu terjadilah perbualan ini :P
zahar : ko nampak x coklat dalam plastik tuh?
Lala : nampak. nape? *buat muka blur
zahar : ambik ler, adiah ari jadi ko ler *dia ni org melakau :P
Lala : yeke ni? sumpah? thanx zahar =D
terlompat lompat depan market tu, sume dok pandang *tetiba blushing, nyorok belakang zahar

nasib baik tahun ni xde tepung, x macam tahun lepas...
dua kali kena =.=


15 comments:

remyhazza said...

wah.... best nyer dpt chocolate from somebody special.....
happy birthday from abg remy tau !!!!
wish lala all the best.....
panjang umur dan murah rezeki....

amy syahiera said...

wahh ! untunglahh dapat coklat besar :D

Niswatus Solikah Samik said...

happy belated befday lala! semoga panjang umo murah rezki k.. happy2 salu.. btw, im a chocoholic too! hehe.. pantang jumpe cokolat! =)

ehana said...

how sweeeeet...dpat coklat~~~

ZaroL said...

Fuuyoooo coklat diaaa...nak sama size dgn screen lappy dah. wewewewewe~!

Cik Nurul said...

wah, bestnyeeee.. nak!! :P

Hanif said...

Mesti manis wajah macam coklat ketika dapat coklat dari si manis.
Happy besday!

Cik Cura said...

untungnye die. jeles lah akak cani:-P

gnesop said...

nak sikit....!!! :)

Nadratul Syazwana said...

Haha untungnyeeee. Ade tak eh yg bagi kite coklat birthday nanti Lol :p

Aida Omar said...

bestnye dapat coklat besau tu.. waaa nak sikit boleh? :P

Farina Hunny said...

nak cikit :(

kim heeruul said...

dapat chocolate tak kongsi pon dgn gua kan . =p

TiraPengemis said...

yummy2...

Cik Puan Muda Umi said...

errr jelesnya..tak pernah pun dapat yg besor mcm tu..sobsob..nk sikit?