Followers

Dapat Tudung Free =D

Assalamualaikum & selamat tengah hari :)
dah lama x post entry, rasa macam kekok pulak nak buat entry kali ni...

nak taw x, Lala dapat satu tudung sebab Lala ada join GA.
Lala pun x sangka menang sebab x pernah menang.

semalam, salah seorang penganjur tu pm Lala kat fesbuk.
dia cakap Lala menang, pastu Lala tergelak sorang2 atas katil sampai satu bilik pandang Lala, hehehe
ye la kan, x pernah menangm tetiba menang.
tu dinamakan rezeki kan :)

jom terjah penganjur GA tu

tudung tu x dapat lagi, InsyaAllah minggu depan sampai :)

p/s : bosan giler entry ni =.=

6 comments:

Cik Cura said...

wah.. bertuahnye. congrate dear

Qyla Aqilah said...

The pit stop of fashion lovers. We offer the range of dazzling and mesmerizing Sarees for your Baju Kurung,Kebaya and Kaftan, Punjabi Suits, Salwar Kameez exclusively imported from India. Various colors, designs, popular fashions, and textiles custom-made for you to bring colours in your life

http://dedazzlerzzshoppe.blogspot.com/

Hanif said...

belajau topik penyakit kelamin..menarik ni...

Camy Alya said...

Ah, suka gila shawlll ^^

Hanif Idrus said...

Tahniah yek!!!

Beyd Zakaria said...

Tahniah ye menang GA. Camelia Collections nak buat GA jugak jangan lupa join :)