Followers

CONTEST APAKAH? : TEKA DUIT TABUNG


di pagi hari yang gelap ni, aku join satu contest dari blogger MK Syahir.
contest teka duit tabung, taw la duit tabung banyak =.=

 tu ha, kemain banyak.
agak2 berapa eh?

jawapan aku :
RM305.55

nak jugak sen tuh, tapi kalo terlampau jauh dari jumlah sebenar tu harap maap la yer.
aku x terer bab2 teka tekuk nih =.=

kalau korang nak join, silalah gedik kan jari anda klik banner kat atas tu :)

mangsa tag aku pulak, hummm, jap nak cari.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku main hentam je ni, sebab dia ada tggal jejak kat shoutbox aku :P
ni lah dia


dua orang aku tag, untuk memeriahkan majlis =D
sape dapat teka dengan betul or hampir dapat topup/cash RM50, sapo nok bagi free kan.

p/s : dua kali aku edit sebab salah info :P


19 comments:

Unknown said...

topup/cash RM50 lah =)

Unknown said...

gd luck

Unknown said...

gud luck ye :)

Pen Biru said...

betol la tu..mesti menang punyelah

Unknown said...

Thanks A Lot sudi join..

senarai peserta telah diupdate dan akan diupdate lagi dari masa ke semasa..kalau rajin jemput lah BW sesama peserta..hehehe =)

lagi 1 baca syarat betul2..jawapan masih boleh ditukar selagi segmen belum ditutup =)

Flavnesz said...

memang pecah MK Shahir buli kite..^^

Korn Ahmad said...

good lak ye lalala..... hehehe

FITRAH JAMIL said...

gud luck yer

Unknown said...

GUD LUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehe

ME CTCT said...

good luck eh...bnyk giler duit....haha...

THE AUTHOR said...

Good luck..
Kalau teka betul dapat semua duit tu kan?

Sarah Mnasir said...

perghh.. bole juling mata nak kira tu.. -.-

Admin said...

Good Luck. :D

Nurrul Hazieqah said...

macam mana mau kira ? ? banyak sangat tuh...

Good luck ! :D

Ikaa Sharin said...

gudluck cik lala :)

Unknown said...

follow me blogwalking come back http://anakjati-kedah.blogspot.com/

Myra Jay said...

Uihh, hadiah banyak tu jumlahnya :)

Hasil tabungan la tu, BTW good luck ye :)

hyz said...

kalo menang share hadiah ngan aku Lala....

aidilprincess said...

tumpang lalu~ :)