Followers

Softfea Beauty Essence

Assalamualaikum (●*∩_∩*●)
dah lama x update blog ni.

entry ni bukan nak promot produk kecantikan or jual produk ye.
aku cuma nak cakap aku dah dapat hadiah GA yang aku join hari tu :)

aku dapat produk kecantikan muka.
ada sabun dan jugak krim malam.
aku x pernah dgr pun produk ni, aku try search kat tenet, banyak jugak keluaran syarikat ni.

aku nak cuba la produk ni, dah dapat free kan.
aku pun memang bercadang nak tukar pencuci muka, ingat nak pakai sendayu tinggi.
tapi dapat yang ni, aku try yang ni dulu la.
lagi pun muka aku ni x kisah pakai produk apa pun :)

nanti aku buat entry pasal produk ni kalau berkesan oke :)
okey la, tata titi tutu (∩▂∩)
jangan lupa klik nuffnang or churp2 kat atas tu oke =D

p/s : susah hati sekarang, feel like something bad will happen (╥_╥)

 

10 comments:

Pwincess said...

Tahniah. Hehe =D

http://thenurulee.blogspot.com/2012/06/aku-penat-jadi-athlete.html

Zul De Alexis said...

nnt kalau berkesan bg taw nk try..ekeke

Sarah Mnasir said...

wah tahniah.. sgt bertuah ye :D

aben je said...

aah la,kalo brksan nnt gtau oke?nk try gak..;)

Unknown said...

pakai la safi rania!:)hehe

Unknown said...

pakai la safi rania!:)hehe

syhrh said...

bestnya.
nanti jangan lupa hupdate tau kalau berkesan (:

Aien Not Alien said...

elok la kalau muka jenis xkisah pakai produk apa...ada orang kulit sensitif kan...hehe.. bertambah cantik la kulit lepas ni. :D

Atiqah Wadiah said...

x pernah dgr..noob -.-

Mishter Izwän said...

untung lah . tp GA dyer mcm menarik jerk . btw tahniah oke