Followers

PERADUAN BAWAL BERGAYA DARI BAWAL BIRU ONLINE SHOP'

Assalamualaikum sayang  (。❤‿❤。)
jom join satu peraduan bawal nak?

kilik banner untuk join :)

gambar yang dipertaruhkan adalah 


aku suka tudung bawal sebab senang nak bentuk.
senang nak pakai, xyah nak lilit2 bagai.
sesuai untuk muka bulat macam aku ni, kalau pakai x nampak bulat kan kan kan.
tengok muka aku, mana ada bulat kan, pipi je bulat :P

tu tudung baru beli taw, kebetulan ada contest ni, aku pun apa lagi pakai terus snap tanpa di iron :P
tapi nampak macam kena iron kan, haha

aku tag kat budak comel bernama

dan sesapa nak join pun boleh.
kalau lelaki nak join pun boleh kot, korang pakai la tudung, kehkehkeh.

tarikh tutup peraduan ni 1 Ogos, lama lagi :)
korang boleh baca syarat2 dekat blog owner peraduan ni.


 

4 comments:

aben je said...

gud luck syg...;)

Unknown said...

tengok syarat2 dia macam malu, kite dah lah tak suka orang like gambo kite :( haha, btw gud luck, nanti kite vote awak ye makcik syg :))

BBOS said...

dear.. Thanks join contest ni :D dah upload dah gambar awak kat group Bawal Biru Online Shop
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=414897548551371&set=a.412313372143122.85949.348484621859331&type=3
goodluck

Unknown said...

tak berminat dengan contesr ni.. tapi berminat dengan gambar si pemakai tudung tu. comel la dia.hehe

p/s : lamanya tak BW ke sini... rindu