Followers

Oh My Novel !

sape minat novel, sila kemabang kempiskan hidung lelaju aku nak tengok.
ramai jugak, lelaki pon minat novel.
rilex la, ingat pompuan je ke minat novel.

aku lagi la giler novel.
dulu selalu pinjam dengan kawan-kawan, sekarang dah mampu beli sendiri.
tapi ada jugak la pinjam kadang-kadang, hehe.
ni antara novel2 kepunyaan aku :)
Satu-satunya Cinta

Rindu Cintaku
 Novel Rindu Cintaku ni kesinambungan dari Ombak Rindu, tapi yang ni dah part 3.
part 2 tajuk Cinta Tiada Akhirnya.

Kan Kukejar Cinta Kamu.
 novel ni sangat best ok.
sape hantu novel mesti baca, hehe

7 Hari Mencintaiku
punyalah tebal novel ni, 3 hari baru habis baca.
cite ni pun best. menangis la sikit, eh nangis ke x eh?

ada lagi novel aku, tapi x jumpa cari.
ada satu novel ni rosak sebab sepupu aku pinjam, menangis aku.
sayang kot novel tu, aku dah siap balut pun boleh rosak.
aku x paham macam mana dia baca =.=

Cinta Kau dan Aku - dari gugel
ni la novel yang dah koyak tu, sedih sangat sebab barang yang aku sayang orang lain yg rosakkan.
kalau aku sendiri xpe lagi.




13 comments:

Korn Ahmad said...

tgh baca cinta kontrak.. muahaha.. romantik x korn?

fizafantagiro said...

br lepas baca novel kasih dania ;)

Azhafizah MN said...

rajinnya lala baca novel..fiza suka baca novel..ade gambar kartun comel.hihi

Bobo said...

last baca novel melayu masa sekolah dlu tu..entah apa entah tajuk die huhu..

Sarah Mnasir said...

minatnye dia baca novel..

Ahmad Sabree said...

seriusly, oppa langsung x minat bace novel..
entah kenape tah....
mase sekolah dulu..
novel2 kat sekolah..
oppa x pernah bace..
oppa juz bce sinopsis..
4 exam..
hehehehehehehe~~

Anonymous said...

jangan bagi saya bace novel.. mmg x ingat dunia la jawab nya... =)

widiea azira said...

sy mls nk start sbb kalo sy start nt xkan stop. .so sy xnak!!!

syhrh said...

wah! gila novel ea.
saya dulu memang penggemar novel.
but sekarang kurang sikit.
tak ada amsa nak baca.
tapi habit tu dah diganti dengan mak saya.guess what?dia ada lebih 50 koleksi novel (:

✿INA AINAA✿ said...

ena pun minat novel tp novel english la... melayu pun ade lyn tp cerita Sweet Sour, Ombak Rindu dengan pergilah sepi.. tu je.. hehehe.. u same like my sister (kakak).. heheheh terbaik

-tikah- said...

awak...sy suka gila baca novel...best!!!...

awk cuba try baca indie punya buka mcm terfaktab ke fixie punya buku ke... best jugak awk... :)

Myra Jay said...

Banyak gak koleksi novel, MJ satu pun takdak, tapi suka membaca..heheee

Hana said...

antara semua novel tu. 'Cinta Kau dan Aku' hana dah baca.. mmg best.huhu sedih kan.