Followers

Peminat Cilik Sinetron Nada Cinta

sape yang minat sinetron-sinetron mesti taw kan sinetron Nada Cinta yang ada 244 episod tuh kan.
giler betul episod, nasib takde ribu riban episod, adoii.

aku kadang2 layan gak cite nih, dah satu family aku dok layan.
tambah2 abang dan kak ipar aku tuh, minat bebenor cite tuh.
sesuai la korang jadi laki bini.

anak buah aku yang umo 3 tahun pon minat cite tuh.
tiap kali aku nyanyi lagu tema cite tuh, mesti dia sambung aku nyanyi.
padahal apa menda dia sebut pun aku x paham.
tapi ada lah gak dengar irama music tuh :P

ni lah dia peminat cilik sinetron Nada Cinta
syok la tu tido atas riba aku

Qina dah bangun

dok kejar burung merpati

ni kakak dia, Nisa
anak buah aku ni, kalau tengok tv kemain bising mulut.
pastu dok tanya aku "ateh, nape dengan Nada?"
kalau aku x jawab dia akan tanya orang lain samapi ada yang jawab.
penat betol layan dia ni.

tapi aku sayang giler kat dia.
alalala musyuk2 ateh :)


20 comments:

Aiisyah Gazali said...

wah~ layan nada cinta.. mula2 je layan pastu dah tak. macam cerita puteri yang ditukarla.. 600++ episodes. bila dah panjang sangat, malas nak tengok

kaishin said...

nada cinta? tak penah tgk :D..wah peminat setia sinetron la ni eh, hehe

widiea azira said...

ckp kat dia. .layan snow white lg best dr nada cinta. .haha

Wanieys said...

hahhaaa....lyn juga citer tu walaupun tau citer tu mcm ntah apa2 jer muahaha

Sally Yatiey said...

Saya pun minat Nada Cinta ni. hehe. Bosan jugak episod terlalu banyak :D Tak sabar nak tengok sinetron baru.

Ayie Abas said...

banyaknya episod kena tgok dari mula laa kalau tak tentu tak faham jln cerita....

cute anak buah lala tu...:)

Aien Alien said...

tak pernah layan...kalau ada yang sibuk nak tengok kita jauhkan diri terus dari tv.haha

Zul De Alexis said...

amboiii..peminat NADA cinta nie..eheheh..

Nurrul said...

Nurrul pun layan gak cerita nada cinta nie.. tapi sejak kebelakangan nie asyik miss aje.. penat sgt ! :P

*Bila lah nak habis kan ? -.-

✿Lady Ainaa✿ said...

ena tak layan cerita indon nie... sebb pjg sgt ceritanya, mls nk tunggu.. hakhakhak... eh, samalah ngn anak sedare ena, suka betul tgok cite indon nie.. ish ish ish...

Yaumil Akbar Firdaus said...

bocah nan cantik

Onitsuka_hana said...

uik.. kecik2 layan ceta cinta ek..

Hanif Idrus said...

Berapa!!! 244 episod...hhuhuhuhu

Anasyg said...

ta suke sinetron indon - tq

anamizu kaito said...

mcm mak cik ana. peminat sinetron tegar.


cik ana.

chemay said...

mak chemay tiap2 hari tengok cerita tu tauuu.
T____T

*qina comel sangatttt!

Encik Atan said...

8)


comel giler.....

Atiqah Wadiah said...

heeee~dulu je layan nada cinta..pastu dh mula mengarut,terus x lyn..hehe

Myra Jay said...

MyJ jarang tengok citer ni, kalau tengok pun secara kebetulan je, dah tu tak berapa faham keseluruhan crita :)

Izara4eva™ said...

lama xlayan nada cinta sjk blik U ni..