Followers

Niena Sofea


ni entry review untuk owner GA pulak.
sape yang selalu join GA mesti pernah join GA yg dinjurkan oleh Niena jugak kan.

GA yang aku menang ni tempoh dia agak lama, berapa bulan entah, aku pun x ingat.
sebab dia nak tunggu cuti sekolah, hehe
aku pun x sangka boleh menang, huhu

kat blog ni ada macam2 tutorial dan tips.
apakata korang pergi terjah blog dia.
tekan je header kat atas tu.

nanti buat lagi GA ye NIena, haha
korang tunggu kalau nak join GA Niena ye.
hadiah dia memang best lah =D

4 comments:

Zul De Alexis said...

wah menarik!

Korn Ahmad said...

lala, jom teman korn terjah blog die.. korn takut die serang hendap plak nnti.. hehe

Unknown said...

apa kata , awak n korn temankan saya ke sana.. kang dia baling saya dengan kerusi plastik kang. habis tercela kekacakan saya nanti.muahahahahaha

LaLa mhdnor said...

@Boni JLL3 @KorN xde makna nya dia nak serang korang :P