Followers

nak ke bilik tidur macam ni?

Assalamualaikum sayang =D

sebelum aku mengarut panjang2, apa kata kita tengok bilik tidur yang comel.
comel bagi aku la, bagi korang xtaw lah kan.

cekidout yaww...
Bedroom 1


Bedroom 2

Bedroom 3

Bedroom 4

Bedroom5


Bedroom 6

Bedroom 7


Bedroom 8

Bedroom 9

Bedroom 10
Bedroom 11

Bedroom 12

bedroom 13

Bedroom 14
yang paling paling paling aku suka no 11 dan 14.
kalau dapat, memang x kuar bilik la :P

korang suka yang mana?

16 comments:

Zaf98 said...

w0w! KAKKOI!!! <3
saya suka bedroom 9~
warna hijau warna kegemaran~ hehee~ n___n

Rara Nasiha said...

bedroom no 11 tu meletopss. malas nak gi bilik air, terjun je. hihi

iEdA said...

Chantek...suka no 11, 13, 14...hehe ^_^

tirahzairi said...

nak lah!!! nice je...peace...hehe

zera eira said...

nak pink plisss! hehehe

sabry oppa said...

nak no 9 n 11 ...
tu taste sabry oppa..
hahahahaha

kaishin said...

no 9 dan no 11..best kalau dapat bilik camtu :)

Wanieys said...

nak bedroom no 6...eheeeee

✿Lady Ainaa✿ said...

wow!!! gile cun bilik tido.. kalau ena, ena nk yg last sekali tu... sweet jew.. aissshhh, kalau dpt, memang tak bgun2 dah ni... XD

Onitsuka_hana said...

wow, walaupun bilik warna hijau tu cantik tapi bilik no 13 dan 14 comel giler.suka laa tak kuar bilik la hana kalau dapat bilit tidur cm2

Aiisyah Colourful said...

wah~ semua lawa2.. suka yg no9 and 11 tu. hehe

aidilprincess said...

cateknyer....sukew no 14 gak....bestnyer kalau dpt blk camni~ :)

PutriesNoora said...

bedroom 11...aduhai indahnya kalau dapat...hoho

anamizu kaito said...

perhh !!! nak ! nak ! nak!
guwa nak 11 / 12 / 14 !!
rawwrrrr~ =P






Luv,
cik ana

Phat said...

nak nak sungguh ohsem ok

piraaa said...

ok, rasannya majoriti dah pun. yang 11 lah, bangun2 terus terjun. perghh nyaman nyaaa ^__^