Followers

AJL 29 januari 2012





separuh akhir da abis, tggu final je...
korg tgk x tadi?
Lala x tgk sgt pon, sebok dok nengok benda lain sebenarnya...
tv kat depan da cam radio sebab Lala x tgk, dgr je..hehehe

tp an, nape la Anuar Zain x nyanyi...
rindu nak dgr suara dia, ceh alasan semulut mulut...

korang yg da tgk tu mesti da taw kan bila final AJL kan

29 JANUARI 2012


Lala xtaw leh tgk x sebab time tu da masuk kolej balik...
memg la ada TV tp malas nak turun panjat tangga setinggi pokok kelapa tuh...

kat bawah ni adalah senarai yg dah kompem2 dapat masuk final,c=xde teka teki lagi dah...
sume dah termaktub dalam kitab muzik2 oke :P
cekidout ~ ~ ~

= Kalau Berpacaran
= Karma
= Penakut
= Sedetik Lebih
= Awan Nano
= Cinta Muka Buku
= Wanita Seluruh Dunia
= Beribu Sesalan
= Kekanda Adinda
= Sungai Lui
= Kisah Hati
= Gadis Semasa


2 comments:

Azhafizah[フィザ] said...

fiza xtgk pun lala..hee kurang tgk tv

ehana said...

ak vote utk beribu sesalan..haha