Followers

weh, rambut aku ada buah ! ! !


omaih, apa da jadi ngan rambut Lala ni...
lau korang tgk mesti terkezut...
percayalah, Lala xnak rambut camtu...
jgn sampai ada yg pegsan lak tgk rambut Lala taw...

ok, Lala nak tunjuk rambut Lala ni...
get ready sume...
1


2



3




4





5





6





taraaaaaa ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! 


hahahahaha

ada buah kan...
macam2 buah ada, ceri anggur strawberi, limau pon ada...
amek je, Lala bg free...
kekekeke

sumpah Lala xnak rambut camtu...
tu sume ilusi semata mata ok...
Lala guna laptop adik amek gambar, dia ada yg jenis camtu...
ada gambar Lala yg ada misai, hehehehe

p/s: tu bukan rambut betul Lala taw !

9 comments:

nurmujahidah said...

lawak la,, tapi,, memang masalah pun kalau rambut berbuah,, geram sangt, dah la susah nak buang :(

:: Ika :: said...

huhu ^_^ dOne follow yOur blog hope leyh jnguk2 & follow blog ika jgk

Fendy said...

hohoh....klaka benor ...hehehe

^o^...Cek pipah L!fe Story said...

Anda ditag ole saya..:]
http://cekpipahlifestory.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-ohseemm-by-fatimah.html

Eikyen said...

haha !
kelaka rmbot cm 2

LaLa said...

@nurmujahidah rambut Lala x berbuah pon, saje main ngan kamera, edit2 hehehe

LaLa said...

@:: Ika :: ok sayang :)

LaLa said...

@Fendy kelakar ke? hehehe

LaLa said...

@Eikyen tu bukan rambut betul pun =D