Followers

BEN ASHAARI TANYA KENAPA BLOG SAYA LAIN DARI YANG LAIN


blog lala bertemakan pink n Lala peminat KPOP...
tp Lala x letak bnyk sgt gambar artis KPOP sebab Lala taw x sume minat KPOP...
kang xde lak nak singgah blog Lala...
Lala akan singgah kat sume blog yg tggal jejak n folo Lala,..
lau Lala rase blog tu ok, Lala folo la blog dia skali...
tu je, okbai =D

18 comments:

Dududu said...

memang dari yang lain hehe ^^
singgah dari segmen yg same :)

Areliff said...

cewah kpop gitu hehehee..salam kenalan lala
|http://www.areliff.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html|

idiey said...

datang dari blog abg Ben, join segmen...nice blog...dah follow sini...jgn lupa ke belog Idiey jgk ya:) dari Idiey - http://milosejuk.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

LaLa said...

@Dududu laine ke, hehehe

LaLa said...

@Areliff salam kenalan jugak :)

LaLa said...

@idiey ok :)

ainol akasyah said...

sy datang dari Melaka nak bace blog tuan yang lain dari lain .. terima kasih berkongsi idea

Ini lah Blog Yang Ben Ashari Pilih..Jemput lah singgah

Ezzattie said...

ezzat singgah sini.
jemput singgah blog ezzat jugak ye

http://missezzat.blogspot.com/2011/12/segmen-ben-ashaari-tanya-kenapa-blog.html

Aku Mad said...

salam kenal dan follow :)

www.akumad.com

Shaker™ said...

siggah dari segmen bro ben.. Jemput sggh ke blog saya juga..

http://www.shakirshafiee.com/v1/2011/12/09/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain-dari-yang-lain/

masz86 said...

Membalas kunjungan dr segmen yg sama...
Done follow sini blk...

Citra NaniZam said...

kak citra bls kunjungan dan dah follow sini juga

missina said...

haii,,dtg balas kunjgn dan follow skali,,akak pun minat k-pop,,hee,,Lee min ho ok tak?;)

daniel said...

haii(:
kite dah follow blog awkk,
harap follow blog kite jugak oke?
http://daniel-happyalways.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

syqfeeccq said...

lala ! hihkhik , kite ponn mnat kpop ! n dtg dari segmen yg same (:

Zizie LAM said...

hye awak,, dtg dari segmen Ben Ashaari... follow awak! kalau sudi, follow balik yew..

salam kenal ! ^0^

http://wonderpetzie.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

shiema sufian said...

Ye, memang belog awak lain dari yang lain. HEBAT ! jom singgah belog Shiema (:

http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html

G@D!z$ said...

singgah dr segmen yg sama...done follow u...meh dtg blog sy plak ye...klu sudi follow kembali:)

http://belogdaku.blogspot.com/2011/12/ben-ashaari-tanya-kenapa-blog-saya-lain.html