Followers

duit kertas RM20 akan dikeluarkan next year =D

duit kertas RM 20 akan dikeluarkan tahun depan...
dan sume duit akan berubah rupa termasuk duit syiling...
sgt cantik taw x...

ke korang da taw, ntah2 Lala yg lambat dapat info...
huhuhu
haru betul la...
xpe lah, Lala nak tulis gak entry ni...

jom tgk rupa baru duit Malaysia :)
jeng jeng jeng

da jadi purple...

kat tepi je berubah...

cantik kan, da berangan nak duit ni...

da macam kaler pink...

wane yg menarik...

da jadi biru terang....

duit 50 sen ngan 20 sen da jadi wane emas, sgt cantik...

setiap corak tu ada maksud tersendiri...
lau nak tgk laporan penuh, klik SINI...

lau korang nak menang RM3000 hanya dengan buat video, klik SINI...


12 comments:

farz zull said...

lawa kan colour semua?? hehehe, but so sad, RM20 ada but RM2 takde plak...:(

syamy said...

wahh ! smart nye .
suke duit rm20 tu .
oren2 gitu .
hehe :D

LaLa said...

@farz zull a'ah kan, x pasan lak :P

LaLa said...

@syamy kan, x sabar nak simpan :P

khairul said...

harap2 x mudah koyak

zafira othman. said...

tak sabar nak letak duit syiling dalam tabung :)

naiemah_ramli said...

cantik lak tgk duit baru ni..warna warni..hihi :)

LaLa said...

@khairul nampak cam x, hehe

LaLa said...

@zafira othman. dan dan nak simpan duit...

LaLa said...

@naiemah_ramli taw xpe, jao mesti ramai simpan duit sebab syg nak guna...

katak comel said...

da berabad berita ni tersebar,outdated la tuan blog ni..hihi

LaLa said...

@katak comel kan Lala da cakap Lala lambat dapat info...