Followers

Izinkan Lala pergi ye..,

woot wooot sedih jer tajuk kat atas tu...
agak la sedih nya sedikit di petang yg hening lagi menyegarkan ni...
BM da terbalik abis :P

sebenarnya Lala x akan berblogging utk "beberapa" hari ni taw...
hukhuk, sedey x? *banyk la kau punya sedeyh...
ntah2 esok nama Lala penuh kat shoutbox korang, hehehe

tp betul Lala da x blogging pasni, kira ni last entry la...
korang jgn ingt Lala x blogging trus taw, jap jer...
taw la rindu, ngeeeee :P

sesape yg singgah, bley follow2 Lala ye...
Lala x marah, lagi sayang ada la, mmmuaaah
lau da singgah tu reti2 la tggal jejak korang yg cun la konon kat shoutbox Lala tu taw..

jgn lupa jugak klik iklan2 Lala yg berjoget joget x taw malu tu...
sian dorang, da berjoget korang xmo klik....
t Lala klik korang nye balik eh bucuk2 sume :P

selamat berblogging korang...
please stay healthy ya :)
sooorrryyyy if ada yg terasa ngan entry Lala kat atas :))

p/s: lots of   - Lala

4 comments:

nasha sanza said...

lala..sama la lepas nie tak berblog dah..sebb nak keje,,takde masa..

LaLa said...

@nasha sanza Lala jap je cuti blogging, hehehe

アヌムちゃん said...

nk kemana tu cuti blog..huhu

Qyla said...

Hye Lala, sy tag awk

sweet-smiles-sharing.blogspot.com/2011/12/hari-ini-saje-dah-bape-kali-hupdate.html