Followers

ala tomey-tomey nye dia :D

sekarang ni Lala tgh giler nak makan kek...
dah tempah sebijik kek coklat ngan kawan...

tp teringin nak makan ciskek sebenarnya, kawan x reti la plak nak buat...
pastu try la google gambar2 kek sebab kempunan sgt kan...
then, Lala nak ubah selera, bertukar kepada cupkek plak :D


okeh, sumpah Lala nak ngap je rasa gambar sume ni...
kat mana ada jual cupcake yg comel dan murah?

tapi, lau comel tapi x sedap watpe kan?
sebab Lala x berani nak beli kek, sebab takut x sedap...
kena ada org recommend dulu baru bleh beli...

Lala pun suka buat kek, tp keadaan x mengizinkan sebab kat rumah xde kemudahan, hehehe
sedih kan :(

alamak, lapa plak...
perut da bunyi2 ni...

6 comments:

Onitsuka_hana said...

wat hiasan ja lah. awet kan :P

Cik tikah said...

kalau nk dpt cupcake murah senang je tpi kalau nk dpt cupcake muah & sedap, susah sikit sebab selalunya cupcake yg sedap, mesti rm4++ seketul :)

Lady Milo said...

cutenye....cupcake...
tapi banyak sangat krim la...

Leeyana Amzar said...

wahh sayang nyer nak makan cupcake yg der lipstik tuh hee

wannuramirah said...

wahhhhhh, komain sodapp aihh. nak mkn cm syg jer, lawo ngat. hihik

MyKhalish said...

huhu.. sgt cute.. nak mkn pun sayangkann