Followers

Lokasi menarik di Kuantan

idea utk menulis kat belog ni xde...
so, Lala nak korang bagi cadangan tempat2 yg best kat kuantan ni...

clasmate Lala sibuk nak  kuar jalan2 1 kelas...
tp xtaw nak pegi mana...

ingt nak pegi genting, tp cam jauh je...
pastu nak gi cherating, ada org x best...
ktorang da pening...
ce bagi cadangan sikit...

ktorang ingat xnak bermalam...
sebab ramai kan, cam susah lak nak bermalam, hehehe

nak pegi genting :(
ada yg suggest pegi janda baik...
hurmmm, ok ke x janda baik?

19 comments:

Hanif said...

pergi Melaka...heehhehe. I offer jadi tourist guide

Aida Omar said...

nak tolong tapi tak tahu jugak..hehe

Paris Lipton said...

genting laaaaa ;p

LaLa mhdnor said...

@Hanif org tny sal pahang, gi suh pi melaka lak, hadoi :P

LaLa mhdnor said...

@Aida Omar hehehe, xpe2 :D

LaLa mhdnor said...

@Paris Lipton jauh, sebab ktorang ramai, hehehe

nasha sanza said...

genting paling saya suka=)

yad'z said...

genting sudeyyyy.... janda baik pon ok gak wat happening jenjalan sehari kan.. =)

LaLa mhdnor said...

@nasha sanza Lala pun suka, tp cam susah nak pegi lau ramai2 ni :D

LaLa mhdnor said...

@yad'z budak2 ni pun ada yg suh pi janda baik...

nuyui a.k.a miss YUI said...

xpernh p genting..hihi

Pen Biru said...

baikle pegi janda baik..kalau pegi genting, kena ada duit banyak, nak masuk taman tema tu pun dh berpuluh2 ringgit 1 pax..

Cik tikah said...

teringin nk g genting jugak la lala :(

Hanif said...

Hemm!! Genting!! Remaja environment..ada tempoat main snow..maon roller coaster.. kan Janda baik tempat menenangkan pikiran...orang tua2..hehehehhe

Jokes yekkkk...

LaLa mhdnor said...

@nuyui a.k.a miss YUI same la kta :D

LaLa mhdnor said...

@Pen Biru betul jugak kan...

LaLa mhdnor said...

@Cik tikah jom buat gath kat sana, hehehe

LaLa mhdnor said...

@Hanif jangan nak dengki sgt la...

MERAN QAMAR said...

g gambang water park amacam..............panas2 ni main air laaaa..........