Followers

Awak-awak, siapa nak diet?

burppp, Alhamdulillah syukur...
Lala dah kenyang sebab baru lapas lunch tadi...
makan sampai x ingat orang kat dalam cafe tadi :P

sekarang, untuk berdiet pula, heeeee
siapa nak diet? meh sini nak story sikit...

Jom berdiet dengan :

COKLAT
-kurangkan ambil kalori dalam diet seharian jika korang suka coklat
-makan hanya coklat hitam
-makan jika keadaan mengizinkan
-makan coklat secara bersederhana
memang berat badan naik kalau makan coklat berkilo sehari, hahaha

OREN
-lapisan putih buah oren boleh menahan rasa lapar dalam masa empat jam
-69 kalori dalam buah oren memang diperlukan oleh tubuh setiap hari
jom pi serang Giant sekarang, borong oren banyak2 :D

BAWANG PUTIH
-dapat mencegah penambahan dan membantu menurunkan berat badan
-mencegah tekanan darah tinggi, mengubati penyakit diabetes dan mengurangkan risiko sakit jantung
tapi bau yang tak boleh tahan :P

sumber : REMAJA


6 comments:

★ aIsyaH ★ said...

i like c0klat..0range t0o..
but n0t the bawang putih..haha
:)

naiemah_ramli said...

erkkk..huhuhu...coklat jarang mkn..smua jrg mkn..haha

Cik tikah said...

nak makan coklat bnyk2! hehe..

cIk JanNah said...

jannah tak suka makan coklat. limau pon so-so jer. kene pikirkan bawang putih lah tok diet. hehee

btw tenk$ for tips

e-lyana said...

yg lain okey, cuma coklat..........
warghhhhhhhh

Cik Nurul said...

kite nak diet! wuwuwuwu

~sayetaksukemasam.. -.-