Followers

Rahsia Menilai Lelaki Melalui Pergerakannya

Mengganggukkan kepala
Apabila anda berbual dengan seorang lelaki dan dia menggangguk-anggukkan
kepalanya itu membuktikan yang lelaki itu seorang yang mengambil berat dan
sentiasa ingat mengenai diri anda. Dia juga sentiasa membantu bila diperlukan
pertolongan.

Mendekatkan badan
Apabila seorang lelaki mendekatkan badannya kepada diri anda bila berbual
dengannya, dia adalah lelaki yang menarik dan mampu menarik ramai orang lain
tetapi kadang-kadang bersikap keterlaluan.

Merenung
Lelaki ini jenis peminta kerana dia mahu mengetahui apa yang anda boleh
tawarkan kepadanya sama ada dalam pekerjaan, persahabatan atau cinta.
Menggerakkan tangan dan badan
Lelaki ini memberangsangkan, bertanggung jawab dan mempunyai rasa cinta
yang mendalam. Lelaki ini beranggapan kata-kata tidak cukup untuk
membuktikan kesucian cinta, oleh itu pergerakan adalah sebagai bukti untuk
menunjukkan kesungguhan. Dia juga seorang yang sensitif dan baik hati.

Suka berdiri
Apabila bercakap, anda duduk dan dia berdiri. Lelaki jenis ini melambangkan yang
jiwanya suka menguasai dan mengongkong. Dia suka mempengaruhi orang lain
untuk kepentingan dirinya dan dia juga pantang mengalah.

Memandang mata
Ini dalah sifat lelaki yang yakin dan berterus terang. Dia juga sentiasa memberi
perhatian, berusaha menjaga hati semua orang, tidak kira bagaimana rapatnya
hubungannya dengan orang tersebut.

Sensitif pada jarak
Bila bercakap dengan orang lain, lelaki ini duduk atau berdiri pada jarak tertentu
bergantung kepada sejauhmana kemesraannya dengan orang itu. Dia jenis lelaki
yang tahu apa yang insan lain tidak suka.

Meniru gerak
Lelaki ini terpengaruh dengan rasa dan tingkah laku orang lain yang suka
mempengaruhinya. Dia mudah di bawa berbincang dan suka menurut asalkan ia
tidak menimbulkan masalah.

tetiba kuar gambar aaron aziz plak :D


sekadar berkongsi,  xtaw la betul ke x...
hehehehe

13 comments:

Ungu Violet said...

skali aaron aziz daa..haha

DOMU-KON said...

ouhhh..begitu la yer.. baru tahu..ngehongeho..thnks yer..

LaLa mhdnor said...

@Ungu Violet ntah camne leh kuar aaron plak :P

LaLa mhdnor said...

@DOMU-KON tp xtaw betul ke x :P hehehe

MERAN QAMAR said...

camne lelaki nak komen ek...sb mmg utk lelaki.......

Aida Omar said...

lepas nie nak skodeng lah..nak tgk gaya lelaki. haha.. auwww aaron..

♥ Cik sHieMa ♥ said...

nice entry :D

LaLa mhdnor said...

@MERAN QAMAR betul x apa yg di tulis kat atas tu?

LaLa mhdnor said...

@Aida Omar lau betul, gtaw taw, hahaha

LaLa mhdnor said...

@♥ Cik sHieMa ♥ thanx :D

e-lyana said...

hahaa, tgah syok2 baca, tiba2 ada plax gmbr bakal suami, mcm mana nieyh?
huhuhu

nurul said...

owh iye ke... :D

S H I T E Q said...

suke laki yg pndg mata kalau bckp. laki mcm ni is a good listener. & i loikeee. ngeh3. menurut aku je laaa :)