Followers

I cinta Kamu | Kan Ku Kejar Cinta Kamu


Lala menambah koleksi novel lagi, hehehe
Lala beli guna voucher tu la, sebab da xtaw nak beli apa...
buku utk study pun da beli...
Lala ada 2 keping lagi voucher, sape nak???

korang da baca novel tu?
novel karya Fauziah Ashari ni baru kuar tahun taw...
bagi Lala, best la..
Lala bagi 8/10, hehehe
sesuka hati kau je nak bagi markah kat novel org :P

I Cinta Kamu - dalam novel ni, dorang selalu cakap 'I cinta kamu'...
cam sweeet je, selalu org ckp i love u, saya syg awk je kan...

kepada kaki2 novel, korang kena dapatkan novel ni....
mesti puas hati punya lah...

Lala sebenarnya nak beli novel 7 Hari Mencintaiku, tapi da abis kat kedai buku yg Lala pergi semalam...
sedih giler kot, tu yg rembat novel Fauziah Ashari tu..
tapi, Lala akan cari jugak novel ni sampai jumpa...
novel ni sgt tebal, ada lebih 1000 muka surat...
xtaw leh abis berapa hari...

ummm, sape ada novel ni?
nak boleh, hehehehe


6 comments:

Cik tikah said...

wah,rajinnya lala baca buku :)

Ungu Violet said...

macam best je novel kat atas tuh..:)

LaLa mhdnor said...

@Cik tikah Lala memg la rajin :D hahaha

LaLa mhdnor said...

@Ungu Violet memg best, kamu kena beli taw pastu bagi Lala :P hehehe

S H I T E Q said...

citer dorang rugged ke ni? hehe. i cinta kamu. unik2

Syakirah Rozuan said...

Nak novel kat atas tuuu (;