Followers

Bertuahkan, Teringin tapi Jodoh di Tangan Allah :D


Lala sebenarnya baru tengok video...
sebelum ni dengar orang cakap je...
bertuah Ally dapat Farah, dan Farah pun bertuah dapat Ally...

mereka bercinta lepas kahwin, macam dalam novel pulak...
memeng jeles, tapi itu adalah rezeki masing2 kan...

Lala cuma dapat berdoa supaya Lala dikurniakan jodoh yang dapat membimbing dan membantu Lala kelak...
kepada Ally dan Farah, semoga mereka kekal ke akhir hayat :D

13 comments:

ehana said...

saya pon nak bercinta lpas kawen..weee

nurul said...

betul2 mmg bertuah :)

Pen Biru said...

insya Allah..jodoh itu ada..cepat atau lambat jer

nuyui a.k.a miss YUI said...

doakan yg terbaik buat mereka..

Hanif said...

jodoh adalah ketentuan Allah tapi yang mencorakkannya adalah kita

Selendang Merah said...

bercinta lepas kawen lg best..^^

sharul izam said...

jodoh di tangan Tuhan...
doa kan saja

3 suara menang ye..:)

qamarguyz said...

salam ziarah..
hmM, sape la yg bertuah dapat sy ni pulak..hihii..
moga jodoh mereka berkekalan =)

cIk JanNah said...

Insyallah lala. mohon pada Dia utk beri yang terbaik pada kita. :P

zareliqa afiqa said...

Kalau bercinta lepas kawin lagi ohsem kan :)
ermm,masih menunggu jodoh tu =.=

AzwanRamli said...

yes,couple after nikah.It must be awesome.

Ruby Mahabbah Fillah said...

heheheee bila la yeer msa kita mcm nie lk nk smp :)

hehhehe

CekbOlat-bOlat said...

sepupu bolat muke cm farah lee,dan suami mcm Ally.. sebijikk,trikh khwin pun dekat2 dgn Ally.. haihhh

merana T__T