Followers

tudung Heliza Helmi

oke, kali entry sal tudung...
tudung dari koleksi Heliza Helmi aka kak Ija...
Lala sgt minat dgn penampilan kak Ija...
comel jer...

Lala teringin nak tudung camtu, tp mahal bg student cam Lala ni...
mesti korang da tgk an...
Lala da lama usha tudung tu, tggu lah lau ada rezeki Lala rembat la 1...




sweet :)


sume cantik kann...
boleh dilabuh kan mcm telekung utk sembahyang...
so, kira 2in1 la kan...
hope i can buy 1...
ada sape2 da beli ke?

lau korang nak Lala beli 1, klik la SINI, hehehe

18 comments:

Fiq Ras said...

comel nya tudung ni :)

LaLa said...

@Fiq Ras taw xpe, da lama nak beli tp x kesampaian :(

Pen Biru said...

bagus la tudung cmni.sesuai pakai kalaunak travel sbb snang nak solat..lepas je tudung tu dh jdk telekung..bagus2..

.: mama lynn :. said...

menarik.... dapat tutup aurat mengikut kewajipan tp still nampak menarik

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

cantiknye :)

Aida Omar said...

wah dah lama kot cari tudung macam nie..tutup semua bahagian.

Fitriah Ayn said...

comel..dah la labuh..lagi manis..tq lala..

EmpayarUtama said...

orangnya pun comel hahahah

MsDila said...

canteknya tudung dan si pemakainya...

saya KILA said...

waa . cantiknya . baru tahu rupanya tudung kak heliza macam nie . thanks for the info . hehe ^^

LaLa said...

@Pen Biru so, sape suke travel bleh la beli :)

LaLa said...

@.: mama lynn :. even tutp aurat pon, still leh nampak cantik :)

LaLa said...

@::ini belog saya . cinta hati saya:: beli la satu :D

LaLa said...

@Aida Omar da jumpa, leh la beli kan :)

LaLa said...

@Fitriah Ayn u r most welcome :)

LaLa said...

@EmpayarUtama kak ija oways comey la...

LaLa said...

@MsDila tudung brand sendiri kot, mesti la sama cantik ngan tuan dia :D

LaLa said...

@saya KILA baru taw, ish ish...
hehehe xde la...gurau je...cantikkan :)