Followers

hooorayy! ! ! Lala dapat CIUMAN :D

weee, korang penah kena cium x?
hahahaha
bodo giler soklan :P


ciuman kali ni dari classmate Lala...
nama dia Solehuddin, ktorang paggil Sol je...
name glamer kate kan :P

ciuman tu sgt la best, Lala rasa korang da penah rasakan...
xyah tipu la, mesti da penah kan...

nak tgk gambar ciuman tu x?
malu la plak nak tunjuk, segan la...auwww :P
hahahaha

mesti da x sabar kan nak tgk...
okok, pejam mata dulu, kira sampai 1 juta, baru gambar tu kuar...

da kira lum...
Lala dah nebes ni, malu nak letak gambar tu...









kisses = ciuman :P

best kan ciuman Lala dapat...
hahahaha
sape ckp x penah rase ciuman ni?
ingt Lala cium betul2 ke?
giler hape :P

jgn marah2 oke...
syg korang sume, amek la ciuman tu...
hehehehe

7 comments:

katak comel said...

wah,coklat ni bez sgt2..nk2

nifi2408 said...

haishh . saspen jerr . hehe :D

e-lyana said...

lah, ingat apa tadi, wat suspen jep:P

LaLa said...

@katak comel amek la...

LaLa said...

@e-lyana @nifi2408 hehehe, memg saje nak wat saspen...

Cik tikah said...

pergh.. sodap tuh!

CekbOlat-bOlat said...

kahkahkah.. pndai la buat suprise.. bru nk bgi ceramah ! hahaha