Followers

Patah Seribu | Shila Amzah



video kat atas tu, Lala buat sendiri and upload kat utube...
Lala memg minat sgt kat Shila sebab suara dia best...
skrg ni Lala memg tgh giler ngan lagu Patah seribu ni...
tiap hari dgr...

Lirik Patah Seribu :

Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah…


8 comments:

DRceria said...

lagu ni jadi lagu notification tone DRC...heeeee

S H I T E Q said...

memang lagu ni best. like jgak! :D

CekbOlat-bOlat said...

ececee.. lgu ni ye? hurmm.. tak dgr lagi.. heheh

Drakula Comel said...

lagu ni mmg terbaek! cdey2 gitu

Miss Purple Ungu said...

suka sgt lagu ni
mmg best ;)

wannuramirah said...

rajinnya dier wt video.
besh2 :)

ehana said...

i pon ska weh lgu neh..haha..:P

Niena Sofea said...

Niena ada buat GA , lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi .. Jom join ! =)
http://nienasofea.blogspot.com/2012/01/exclusive-giveaway-by-niena-sofea.html