Followers

Gumbira kan hati yang Lara | MegaMall Kuantan

petang tadi Lala telah diberitahu satu berita yg cukup menyedihkan...
sob sob sob...
xde hingus pun, oke nangis tipu lah...

Lala x dapat pergi kursus utk senamrobik tu !
tetiba je pengarah suh pergi 3 org je, so Lala x dapat pergi...
mencik nye ! ! !

so, Lala outing dgn kawan2 kelas Lala....
ktorang pegi makan Mc'D, karaoke, dan beli barang keperluan sikit...

ktorang sewa 2 buah kete utk 7 org...
Lala, Yana, Mimie, Miera, Sol, Eusof dan Marco...
Marco is my Sabahan friend...
he already taken n his gf is sooo cun lah :D
hehehe, i know Marco will not read this lah...

Lala & Mimie, sape lebih comel, hahaha

model utk Mc'D & cool blog :D

menunggu driver2 kami dtg :P

Lala yg demok & bam bam =.=
x banyak sgt ambik gambar sebab malas, huhuhu
gambar jejaka2 sume xde sebab muka dorg kan mahal, mahal la sgt kan...

ingt nak habiskan voucher kat Popular, tapi di banjiri dgn tubuh2 manusia yg mempunyai niat yg sama dgn Lala...
so, terpaksa batalkan niat sebab malas nak beratur panjang macam nak beli tiket utk SS3 ari tu :P

20 comments:

Pen Biru said...

Wah,ingtkn apa lah yg sedih sgt td..Huhu

sharul izam said...

prosperty...nyum..:)

Aida Omar said...

alor tak dapat join ke? baru semangat nak tunggu entry tu.. hehe. eh comey2 la korang nie.. geram rasa nak cubit2 pipi tu ^^

DOMU-KON said...

dah lma xmkn mcd..huhu

محمد شهريل القنيطري said...

x per cuba lg nanti..bnyak lg masa kan..

Cik tikah said...

you are so cute lala :)

Lea Isnawi said...

untung la org ade baucer 1 mesia

littledolphin said...

insyaallah lain kali ada peluang lagi ^^

memang ramai pun sekarang yang pergi kedai buku.sebab voucher tu kan..jadi sesak semua kedai buku.

Paris Lipton said...

wowww outing pkai bju kurung ek?

Hanif Idrus said...

tak per lain kali boleh pergi...
itulah tempoh hari pergi ke Popular hairan ramai kat kedai..

LaLa mhdnor said...

@Pen Biru saje wat saspen :D

LaLa mhdnor said...

@sharul izam sedap taw :D

LaLa mhdnor said...

@Aida Omar x dapat :( jgn cubit, da ramai yg cuba cubit, sakit taw :D

LaLa mhdnor said...

@DOMU-KON jom la makan, kamu belanja eh :D

LaLa mhdnor said...

@محمد شهريل القنيطري hehe, yelah :D

LaLa mhdnor said...

@Cik tikah auw, malu la :P hahaha

LaLa mhdnor said...

@Lea Isnawi memg untung pun, hehehe

LaLa mhdnor said...

@littledolphin tu la, x sanggup nak beratur lama2, bleh pengsan.

LaLa mhdnor said...

@Paris Lipton sopan x, hehehe

LaLa mhdnor said...

@Hanif Idrus dapat voucher, kena lah belanja sakan kan :D